zondag 25 mei 2008

DAG 06 - Donderdag 1 mei

We beginnen echt te wennen aan de tijd. Ik ben als eerste wakker rond 7.10
De rest van de familie opent de ogen rond 8 uur. Vandaag hebben we een shopping day dus we hoeven ons niet zo te haasten. We gaan op ons gemak ontbijten. Vandaag maken we zelf bacon and eggs. Alle spullen hebben in de vaatwasser gestaan, dus alles is schoon en kunnen we veilig gebruiken. Ontspannen ontbijten we met z’n allen.


Na het ontbijten rustig spullen verzamelen, de kids trekken de dollars. Ze willen vandaag bij Build-A-Bear flink hun slag slaan. We vertrekken rond 11 uur richting de Florida Mall.
Het zonnetje schijnt alweer volop, het is al zo’n 26 graden. Rond kwart voor 12, je rijdt hier wat miles af, komen we aan bij de Florida Mall. Als eerste ga ik met Mitch samen naar de Starbucks. Ik pak een heerlijke cappuccino, Mitch kiest een Frappuccino Caramel. Simone en de rest zijn inmiddels een winkel van Guess ingedoken. Het zal niet lang duren voordat ook zij hun eerste aankopen gaan doen. Het wordt verder een rustige dag. We komen langs een Apple shop, waar Simone meteen weg is van de nieuwste laptop van Apple. Ook staan er een hoop modellen waarop je even lekker kunt internetten. Ik check even de mail en kijk even op het Orlandoforum voor de laatste tips. In deze mall zit verder een giga M&M winkel. Ik wist niet dat er zo veel verschillende spullen van M&M te koop waren. Iedereen zoekt voor zichzelf de lekkerste M&M’s uit. Daarna komt voor de kids het hoogtepunt van de dag: de Build-A-Bear Shop. Mitch en Jordan kopen allebei een mooie beer, die ze ook helemaal zelf mogen aankleden. Voor nog geen 50 dollar per persoon zijn ze helemaal klaar. ( en willen daarna meteen naar huis om met hun beer te gaan spelen )
Simone heeft echter nog een mooie zonnebril gezien die ze nog even moet gaan scoren. Een half uur later rijden we voldaan naar huis. ( alleen ik heb vandaag niets gekocht … )

We besluiten om meteen maar lekker te gaan eten, het is inmiddels al weer tegen half zes. We stoppen dicht bij huis bij een Ponderosa om weer eens lekker van een T-bone steak te genieten.

Het is wederom heerlijk, met een volle buik rijden we dan eindelijk naar huis.
Ik besluit om nog even met de laptop op pad te gaan, kijken of er in de directe omgeving een onbeveiligd netwerk te vinden is. Ik wil de eerste dagen van ons dagboek aan de achter-blijvers in Nederland mailen. Een 100 meter van onze villa is het raak, ik kan op internet. Vlug de mail openen en onze belevenissen sturen aan het thuisfront. Krijgen die ook een beetje het vakantiegevoel ( hoe is het weer in Nederland ? )
Thuis spelen we nog een potje tafelvoetbal in onze speelgarage ( 10-4 gewonnen van Mitch ) en doen ook een potje airhockey ( ai, verloren met 6-2 ) De kids spelen nog even met hun nieuwste aankopen, ik en Simoon gaan nog even lekker aan het zwembad zitten, genietend van een heerlijke baccardi cola. Wat hebben we het toch slecht ….
1 mei, dag van de arbeid, en ik zit nu lekker aan de rand van het zwembad ons dagboek bij te werken. 1 troost voor de thuisblijvers, het is weer bijna weekend !!

Welterusten !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten